سایتی برای موبایل وکامپیوتر
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایتی کامل برای موبایل و کامپیوتر و آدرس sbdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





http://dl.takmob.net/user1/mohsen/Picture%20Post/3137.jpg
Chicken Invaders Ultimate Omelette نام بازی است که در این ارسال برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی از جمله بازی های کامپیوتری کم حجم و سرگرم کننده ای است که ساعت ها شما را مشغول خود خواهد کرد . دارای گرافیک بالایی است و شما در بازی می بایست پرندگان را از بین ببرید و در هر مرحله با غول بازی مبارزه کنید. قطعا از این بازی زیبا لذت خواهید برد.
 


 

 

        
 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:59 ] [ سعیدبالاوندی ]

پچ جدید بازی Pes 2012 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۲ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۰ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2012 2nd demo cover دانلود پچ جديد بازي Pes 2012 با عنوان PESEdit 2012 Patch 3.0

برای دانلود به ادامه بروید...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 اسفند 1385برچسب:, ] [ 13:49 ] [ سعیدبالاوندی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم استفاده ی مفید کرده باشید.
موضوعات وب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

دانلود بازی مرغهای مهاجر جدید Chicken Invaders Ultimate Omelette